Alle categorieën
Klachtenregeling
“Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@garantvloerenl.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Garant Vloeren is een sterk en toonaangevend bedrijf. Met de focus op kwaliteit leveren heeft ons bedrijf zich de afgelopen jaren sterk in de markt gezet.
Locatie en tijden
Virulyweg 21-A 7602 RG Almelo
BEZOEK ONZE SHOWROOM
Maandag t/m vrijdag: 10.00 - 18.00 (alleen op afspraak)
Zaterdag: 11:00 – 14:00 uur
Virulyweg 21-A 7602 RG Almelo
Zaterdag: 11:00 – 16:00 uur Buiten deze tijden op afspraak geopend.
088-8377171